Den marketingové manažerky B2B / B2C - aneb co by jednorožec mezi kreativci měl zvládnout

Marketing je umění tvořit a vidět do lidské duše. Trochu poetické? Dobrý markeťák využívá obě hemisféry a zvládá i analitiku, ekonomiku a politiku... ------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------ xxx----- Kontakty a spolupráce je základ. Kdo není vidět, jako by nebyl. (Trochu o sebeprezentaci, networkingu a imposter syndromu...) xxx----- Jak uvést myšlenku v život? (Nic není nemožné, ale vše má svou cenu...) xxx----- Jak vybrat si vybírám specialisty, co by měli zvládnout a co radši tvořím sama? (Od copíků, grafiků, video a foto kouzelníků, web a SEO specialistů až po analytiky, obchodníky a ...) xxx----- Komunikace, komunikace a zase komunikace. (Jedna vlašťovka léto nedělá...) xxx----- Na co manažer nesmí zapomenout než projekt spatří světlo světa? (Bez čeho to prostě bude propadák...) xxx----- Funel, Marketingový kit, KPI, konverze, B2B a B2C a další pojmy, které vás nesmí vyděsit. . ------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------ Je to výzva, ne každý to zvládne... Marketingovým manažerem se prý stávájí masochisti, lidi, co se z toho zhroutí, nebo divnolidi, kteří si to prostě užívají a po práci si jdou ještě třeba zatančit... ------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------ Mít na projektu dobrého manažera a umět společně komunikovat, je výhra v loterii.
 
 
 
 

* Položky označené hvězdičkou jsou povinné

Odesláním příspěvku do diskuse souhlasím s jeho zobrazením na serveru, a to i v redakčně zkráceném či upraveném znění.
Redakce nenese odpovědnost za obsah vkládaného příspěvku. Vyhrazuje si však právo i bez udání důvodu příspěvek upravit či odstranit.