Marketing je umění tvořit a vidět do lidské duše. Trochu poetické? Dobrý markeťák využívá obě hemisféry a zvládá i analitiku, ekonomiku a politiku...
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
xxx----- Kontakty a spolupráce je základ. Kdo není vidět, jako by nebyl. (Trochu o sebeprezentaci, networkingu a imposter syndromu...)
xxx----- Jak uvést myšlenku v život? (Nic není nemožné, ale vše má svou cenu...)
xxx----- Jak vybrat si vybírám specialisty, co by měli zvládnout a co radši tvořím sama? (Od copíků, grafiků, video a foto kouzelníků, web a SEO specialistů až po analytiky, obchodníky a ...)
xxx----- Komunikace, komunikace a zase komunikace. (Jedna vlašťovka léto nedělá...)
xxx----- Na co manažer nesmí zapomenout než projekt spatří světlo světa? (Bez čeho to prostě bude propadák...)
xxx----- Funel, Marketingový kit, KPI, konverze, B2B a B2C a další pojmy, které vás nesmí vyděsit.
.
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Je to výzva, ne každý to zvládne... Marketingovým manažerem se prý stávájí masochisti, lidi, co se z toho zhroutí, nebo divnolidi, kteří si to prostě užívají a po práci si jdou ještě třeba zatančit...
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Mít na projektu dobrého manažera a umět společně komunikovat, je výhra v loterii.